About Me

My photo
nama diberi Aqmal Hisyam bin Hamzah. Lahir pada 8.3.91...heheh...muder lagi bai...banyak bender perlu dikecap..seorang pelajar universiti teknikal malaysia melaka jurusan diploma mekanikal engineering..orang melaka..kalo sesat boleh tanyer sini ar..hahah..agak sengal..kadang2 x betul..tapi kengkawan kata selalu..aku x leh terima..hahah..senang citer dijangkiti penyakit malas tahap kronik..ala2 kanser gitu..hidup sempoi..sambil mengambil berat akan masa depan..kategori boros kengdekut.hahah..doakan aku agar dipermudahkan urusan hidupku dari sehari ke sehari..

Thursday, February 3, 2011

sehari di segamat...bahana banjiak..hahah

 Assalammualaikum

kembali lagi aku menaip benda nie..hahah...ehm kat sini sajer nak citer pasal banjir yng berlaku di segamat..pergh mmg dasyat..mmg aku x menglaminyer...tapi dapt alami selepas banjir dah cukup memeritkan...dah ler perjalanan jauh nak pergi sampai lalu yong peng disebabkan jalan shortcut sumer dah tenggelam ader plak jambatan dah roboh...sesampainyer opis bapak aku disegamat tu...ko tengok la sendiri gamaknyer..


dapat x korang bayangkan..hahah..ko byangkan tile umah ko putih melepak..tup2 jadi mcm nie coklat...peh bau jangan cakpler..dah ler opis bapak aku tu kat loji kumbahan...hahahah..dapt x anda bayangkan..ni opis..kalo umah yng penuh dengan mcm2 perkakas...bagi sesapa yng belum rasa banjir..maybe nampak air jerk kan...ehm kalo dah kering mcm ni la jadinyer...so kat sini aku selitkan beberapa gambor..
ko bayangkan ler..opis ni kire tinggi dari tanah tapi ko boleh nampak takat air tu kat langsir tu berapa tinggi..


so ko nampak mcm maner keadaanyer kan...hahahah...so ko boleh bayangkan ler aku kemas ngan bapak aku..hahah..tapi naseb baek opis mate bapak den datang dari muar..so dapat la disetelkan walaupun x dapt banyak...anggaran kerugian lebih kurang setengah juta...giler dasyat..pc baru sumer terendam ...giler ar last hidupku caraku...
pekat x pekat ar..haha

No comments:

Post a Comment